Wednesday, October 30, 2013

Exam dah habis !!

Akhirnya, selepas berminggu menempuhi medan peperangan yg begitu banyak perlu dilalui.. Dgn bermcm mcm cabaran yg dihadapi.. Akhirnya, dh habis pun exam.. Leganya rasa hati.. Wahaha.. Okay, sekarang ni, maybe boleh dikatakan dah mula cuti akhir tahun.. Sbb sekolah dah mula cuti bergilir gilir.. Knp la x cuti je smua org.. Dah tu akhir sekolah smua skolah .. Baru la best, jumpa budak2 SMKTM buat kali terakhir.. haha.. Tapi tahun depan jumpa lagi..

So, apa plan untuk cuti ni? Aku, nk hbiskan ambil lesen motor aku.. Then, cari kerja.. Lepas tu, kumpul duit then keluarkan motor.. >:D ! And last skali, habiskan plan hujung tahun aku ni smpai lah tahun dpan..

Tapi kan, tngok member2 ckp nak cari gf lepas exam.. Aku lak rasa cam excited nak ada gf gak.. Haha.. Tapi bila fikir balik, nak buat apa, buat sakit kepala je couple2 ni.. Mula2nya couple ni best, lama2 mesti bosan.. So, maybe aku ingat nak buat couple contract.. :P ! Couple sampai habis tahun 2011 ni je, lepas tu break.. Sbb aku nk fokus untuk SPM tahun depan .. Well, ada org cabar aku untuk dapatkan straight A .. Dan aku ni, pantang mengalah sebelum mencuba, so, why not? Skrg ni lepak2 dulu, mula tahun depan terus fokus.. Xde main2 lagi mcm tahun ni.. Tahun depan nak berhenti kerja, then ambil tusyen kat mana2.. Then study2, sampai SPM, dan sahut cabaran yg dicabar.. wahaha >:D ! Mungkin nmpk aku ni main2, dan tak serius bila berkata kata .. tapi .. Biarlah :P Yg penting azam dalam diri tu ada.. Insya-Allah.. Dgn usaha aku akn berjaya.. :)

Then lepas SPM, nak sambung belajar, lepas tu graduate, cari kerja tetap, gaji lumayan, jadi boss, beli rumah kereta, dan macam2, then kalau rasa mcm duit makan tak habis baru cari isteri.. haha.. :P Well, aku ada impian.. :)

No comments:

Post a Comment